ARAMA
Çamlıdere Belediyesi

Kamp ve Doğaseverler Çamlıdere...

Geri

Kamp ve Doğaseverler Çamlıdere’de buluşuyor…

13 Şubat 2017

Ankara ATO Congresium Fuar alanında 7. Eğitim fuarıa katılan ilçemiz fuarın en farklı ve görsel standı olarak ulusal ve internet haber sitelerinde haber oldu ve ses getirdi…

Zafer Gazetesi ve ulusal internet sitesinin haberine göre 7. Eğitim Fuarın en farklı ve en ilgi çekici standı olan Çamlıdere Tanıtım standımız fuar boyunca ziyaretçilerinde ilgi odağı oldu…

Zafer Gazetesi ve internet haber sitesinde;

ATO Congresium, Ankara Eğitim Fuarı’nın 7’ncisine ev sahipliği yaptı. Eğitim ve akademi ile ilgili çok sayıda stant, fuar tutkunlarının beğenisine sunuldu.

Bu stantların için hepsinden farklı olan bir stant vardı. “Taşa Basma, Toprağa Bas” sloganıyla çalışan Çamlıdere Kamp, Ankara’nın Çamlıdere ilçesinde kamp ve doğa âşıkları için etkileyici bir alternatif sunuyor.

“ÇAMLIDERE’NİN GÜZELLİKLERİ BİR GÜNE SIĞMAZ”

Zafer Gazetesi olarak takip ettiğimiz fuarda Çamlıdere Belediyesi Fuar Organizatörü Sefa Tursun ve Kamp Organizatörü Muhammet Ali Yıldız ile bir söyleşi yaptık. Kamp aktiviteleri hakkında ayrıntılı bilgi aldığımız Tursun ve Yıldız şunları söylediler: “Eğitim fuarında kampımızı tanıtmak için geldik. Kamp alanımızda Kaymakamlık Kalkınma Ajansı ile ortak yaptığımız bir projemiz var. Yüksek halat parkuru, takım oyunları, dev salıncak, zipline, paintball, grup tahteravallisi gibi çok sayıda aktivitemiz var. Her yaş grubuna hitap ediyoruz. Dağ bisikletleriyle doğa ile iç içe olarak turlar düzenliyoruz. Okçuluk faaliyetleri düzenliyoruz. Bunlara ek olarak bir tora sistemiyle rehberler eşliğinde sabah ve gece yürüyüşleri düzenliyoruz. İnsanlara gündüz ile gece arasındaki farkın çok farklı olmadığını göstermeyi amaçlıyoruz. Konuklarımız isterlerse kendi çadırlarını getiriyorlar ve kuruyorlar. Yoksa biz onlara çadır tahsis ediyoruz. Mesire alanımızda mangal ve ateş yakma fırsatı sunuyoruz. Kamp alanımız tüm parkur ve aktiviteleri ile 15 Mart’ta doğaseverlere açılıyor.”